21 Gün 37 Derece İş Topluluğu’nun gerçekleştirdiği “Markaların Yolculuğu” adlı etkinliğin konuşmacısı Arçelik Türkiye Pazarlama Direktörü Mehmet Tüfekçi oldu. Konuşmasına Arçelik’in yolculuğunu anlatarak başlayan Tüfekçi, AR-GE çalışmalarından, ürün geliştirmede bazen sektör dışı bakış açılarının ne kadar faydalı olduğundan ve pazarlara göre ürünlerin özelliklerini değiştirerek müşterilere değer katma çabalarından bahsetti.
Tüfekçi, konuşmasının devamında yerelde Milli Takım ve Beşiktaş’a, globalde ise FC Barcelona futbol kulübüne olan sponsorluklarının, görünürlük ve bilinirlik için önemini belirterek, bu çalışmaları ile herhangi bir reklamdan daha fazla etkileşim elde ettiklerini açıkladı.
Tüfekçi, başarılı girişim hikayelerinden aşina olunan “Her şey bir garajda başladı.” cümlesinden hareketle, ismini Bigg Arçelik Garage verdikleri yeni jenerasyon AR-GE merkezinden bahsetti. Öğrencilerin sorularını yanıtlayan Tüfekçi “Gençken bir çok farklı işte çalıştım. Farklı insanlar tanımak ve farklı bakış açıları kazanmak çok önemli; gençlere kesinlikle şimdiden çalışma hayatına dahil olmalarını öneririm.” şeklinde konuştu. Konuğumuz, Milli Takımımızın formalarını üç öğrencimize hediye ederek konuşmasını noktaladı.