Sakarya Üniversitesi Uluslararası Ticaret Bölümü Tezli Yüksek Lisans programı öğrencilerimizden aynı zamanda bölüm Araştırma Görevlilerimizden olan Ayşegül Karataş, "Tüketicilerin Küresel Marka Tutumlarını ve Satın Alma Eğilimlerini Etkileyen Faktörler" başlıklı tezi medyada birçok haber sitesinde yer buldu. Habere ilişkin detayları aşağıdaki bağlantılarda bulabilirsiniz.
http://www.haberler.com/kuresel-markalar-alternatifsiz-oldugu-icin-tercih-6400567-haberi/%22
http://www.beyazgazete.com/haber/2014/8/21/kuresel-markalar-alternatifsiz-oldugu-icin-tercih-ediliyor-2341291.html
http://www.sondakika.com/haber/haber-kuresel-markalar-alternatifsiz-oldugu-icin-tercih-6400567/
http://www.yurtgundemi.com/kuresel-markalar-alternatifsiz-oldugu-icin-haberi-8779198.htm
http://yurthaber.mynet.com/sakarya-haberleri/kuresel-markalar-alternatifsiz-oldugu-icin-tercih-ediliyor-1502293
http://www.sakaryapostasi.com/kuresel-markalar-alternatifsiz-oldugu-icin-tercih-6400567-haberi/
http://www.telehaber.com/haberler/haber-6400567/
http://www.malatyaguncel.com/kuresel-markalar-alternatifsiz-oldugu-icin-tercih-ediliyor-238609h.htm