Sakarya Üniversitesi’nde, İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret Bölümü 21 Gün 37 Derece Öğrenci Topluluğu'nun düzenlediği “Girişimsel Hikâyeler” adlı etkinlik 2 Mart Çarşamba Saü Kültür ve Kongre Merkezinde gerçekleştirildi.
Etkinliğin ilk seansında, Adıbahçe, İtalyan işi ve Chips and Chicken markalarının kurucu ortağı Bora Taşçıoğlu, konuşmacı olarak yer aldı.
Konuşmasında iş hayatında güvenilir kişilerle yola çıkılması gerektiğine işaret eden Bora Taşçıoğlu, “İnsanlar bir araya gelip el ele verdiği zaman başaramayacağı hiçbir iş yoktur” dedi. Girişimciliğin hem zor hem de eğlenceli yanları olduğunu anlatan Ekin Işık Koşar ise “Eğer hayatınızda gerçekten istediğiniz ve inandığınız şeyler varsa onların arkasından gitmelisiniz” diyerek tavsiyelerde bulundu.
“MARKA OLMAK GÜVENE DAYANIR”
Geldikleri noktanın temel kaynağının güven olduğunu söyleyen Bora Taşçıoğlu, insanlara güvenin ispatlandığı sürece karşılığında insanlardan olumlu dönütler alınmaya devam edileceğini söyledi. Markalarını oluştururken ‘ne yaparsak daha çok satılır?’ sorusunun cevabını aradıklarını ve bulduklarını anlatan Taşçıoğlu, ürün odaklı büyüme temelli oluşturdukları fastfood konseptiyle gelen tepkimeleri ölçerek ve ürünlerine güvenerek bir marka oluşturduklarını ifade etti. Ülkede gıda sektöründe inanılmaz bir büyüme olduğunu kaydeden Taşçıoğlu, öğrencilere fikri satabilecek özgüvene ve ideallere sahip olmaları gerektiği tavsiyesinde bulundu.